کاربردهای متحرک

خودرو برقی حمل مسافر (نفربر سرعت پایین)

باتری های اسیدی متداول از نوع به اصطلاح “باتری های  تر”  مشکلاتی از قبیل تعمیر و نگه داری، اضافه کردن مرتب آب باتری، سولفاته شدن سر باتری ، داشتن اتصالات متعدد بین باتری ها، وزن زیاد مجموعه باتری ها و طول عمر کم دارند. همه این مشکلات منجر به افزایش هزینه ها و غیر اقتصادی شدن محصول نهایی در طول عمر کوتاه کارکرد آن می گردد، باتری آمیتیس راه حلی برای غلبه بر این مشکلات و عملیاتی شدن استفاده دائم و بی دردسر یک نفر بر برقی کم سرعت است.

این خودروها به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام سرازیری و یا ترمز از بازیافت انرژی حرکتی برای شارژ باتری ها استفاده می کنند، این پدیده ای مخرب برای یک باتری اسیدی است چراکه باتری اسیدی برای شارژهای جزئی طراحی نشده است و قادر به جذب اکثر جریان بازیافتی نیست اما در عوض باتری آمیتیس دوست دار این گونه شارژهای جزئی  می باشد و یه راحتی انرژی بازیافت شده را جذب می کند و زمان طولانی تر پیمایش را فراهم می آود.

آمیتیس می تواند باتری را دقیقا مناسب با کاربرد از منظر فضای نصب و سیم کشی مد نظر و نوع اتصال کاملا براساس نیاز مشتری طراحی نماید.

یکی از مدل های باتری آمیتیس که برای کاربرد نفربر برقی مناسب می باشد مدل AM36130 بوده که به صورت مجموعه ای از پک ها یا به تنهایی برحسب ظرفیت و ولتاژ قابل استفاده می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *